Snorigt...


... ja i onsdags skickade de hem mig tidigare från praktiken, var så dunderförkyld! Låg hemma torsdag och igår och gjorde ingen nytta alls.. det var behövligt! Idag är jag piggare, har ingen feber i alla fall.. men näsan rinner, det värker och kliar i bihålorna och jag nyser varannan minut.. men som sagt, ingen feber och därav jobbar jag idag (så klart!) På förmiddagen var vi och spelade minigolf... jag, frode och zebbe.. det var trevligt, avslutade det hela med en burgare på nattkröken innan det var dags för mig att gå till jobbet.

23 dagar kvar tills vi åker på semester.. kan ni förstå hur skönt det ska bli!? Har jag förresten berättat att vi nu har all inclusive.. wiiii! Längtar så..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Din lilla snorgroda :). Ja du och mel kan komma och hälsa på nästa vecka men han kommer förmodligen vara hysterisk för Timra löper :). PÖZZ

2008-04-12 @ 23:02:36
URL: http://amandacedervall.blogg.se
Postat av: Amanda

Hon löper i tre veckor.

2008-04-13 @ 12:27:44
URL: http://amandacedervall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0