Konstig dröm

   

Ja vad ska man säga? Vad betyder drömmar egentligen? Inatt drömde jag att jag inte längre ville ha Melvin så jag bestämde mig för att döda honom (!?) jag tröck ner två tabletter (av okänd sort) o halsen på honom och sen tröck jag in en massa plastdinosaurier (ja ni vet såna leksaker) i munnen på honom så han inte skulle kunna få upp tabletterna (!) Hursomhelst överlevde han... och blev väldigt aggressiv efter händelsen, och jag kunde inte förstå varför... hmmm, ja...

Nu jobbar jag i alla fall (videobutiken). Igår hade jag mitt första ordentliga vik på gruppboendet.. det var superkul! Trivs där! Hoppas det blir lite mer jobb innan jag går på mitt 4 veckors vikariat i juli. Det är mycket att hålla reda på så jag känner att jag hade behövt lite timmar.. på tisdag går jag ju deligering och efter det kan jag även ge medicin, det är bra. Det blir lite tokigt nu när jag inte kan det...

Imorrn har jag en ganska jobbig dag. Ska till min förskola (VFU) och jobba mellan nio och halv fyra.. och klockan fyra börjar jag jobba här i videobutiken... jag provcyklade ut till VFU:n igår och det tar ca en halvtimma.. så jag lär vara helt slut när jag har trampat hit.. och sen jobbar jag ända till klockan tio och så börjar deligeringen klcokan nio på tisdag! *suck*

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du har för mycket att göra kvinna!!!

2008-04-07 @ 08:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0